Virtual Business Łukasz Falkowski – Wirtualny Asystent -Zdalna pomoc w Twojej firmie

Jako Wirtualny Asystent pomagam rodzicom znaleźć więcej czasu dla siebie i rodziny odciążając ich od obowiązków w pracy. W czym mogę Cię wyręczyć?

ADMINISTRACJA:
– sporządzanie pism, ofert, umów, reklamacji
– obsługa korespondencji (w tym mailowej)
– wypełnianie wniosków
– sporządzanie raportów (w tym w excel)
– protokołowanie posiedzeń władz spółki
– rejestracja zmian w KRS
– sporządzanie sprawozdań z działalności

FINANSE
– wystawianie faktur vat
– optymalizacja kosztów
– sporządzanie prognoz finansowych
– przygotowywanie biznesplanu
– naliczanie kar i odsetek
– sporządzanie zestawień finansowych
– wystawianie not korygujących

OBSŁUGA RACHUNKÓW
– wprowadzanie przelewów (w tym split payment)
– przypomnienie o terminie płatności
– wykonywanie płatności – weryfikacja „białej listy”
– sprawdzanie należności
– obsługa kredytów (wnioski, prognozy, zestawienia i inne dokumenty)

SPRAWY PRACOWNICZE
– sporządzanie umów o pracę, zlecenie, o dzieło
– pilnowanie terminów badań lekarskich oraz szkoleń bhp
– pilnowanie urlopów
– rozliczanie delegacji
– pomoc w rekrutacji
– sporządzanie harmonogramów pracy

WINDYKACJA
– monitorowanie płatności
– mailowe przypomnienia
– wezwania do zapłaty
– płatne upomnienia
– naliczanie odsetek
– negocjacje z klientem
– współpraca z rejestrami dłużników

ENERGETYKA
– zbieranie i negocjowanie ofert zakupu/sprzedaży energii elektrycznej, praw majątkowych, gwarancji pochodzenia – sporządzanie umów i porozumień transakcyjnych
– pisanie pism, wniosków i wypełnianie ankiet do urzędu regulacji energetyki
– pomoc w uzyskaniu/przedłużeniu koncesji
– naliczanie i sporządzenie dokumentów dot. opłaty koncesyjnej
– obsługa rejestru gwarancji pochodzenia – pomoc w uzyskaniu członkostwa w rejestrach na TGE
– wypełnianie wniosków o wydanie gwarancji pochodzenia
– kontakty z klientami końcowymi, domem maklerskim
– wypełnianie sprawozdań do agencji rynku energii (ARE)
– sporządzanie bilansu energii – naliczanie i tworzenie rezerwy kosztów umorzenia praw majątkowych (kolorów) – rozliczanie akcyzy (w tym obsługa portalu puesc.gov.pl)
– inne według potrzeb

INNE
– przygotowywanie prostych grafik w Canvie
– kontakty z klientami i kontrahentami
– przygotowywanie prezentacji w PowerPoint
– pomoc przy zakładaniu firmy
– szkolenia pracowników
– korekta tekstów
– inne prace administracyjno-finansowe w zależności od potrzeb

O firmie

Jestem specjalistą do spraw administracyjno-finansowych. Z wykształcenia magister Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. Swoje doświadczenie zdobywałem pracując w instytucjach państwowych jak i w sektorze prywatnym. Mieszkam na terenie Trójmiasta, a działam zdalnie w całej Polsce. Chętnie podzielę się z Państwem swoją wiedzą i umiejętnościami świadcząc szeroki zakres usług jako Wirtualny Asystent.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Czytaj więcej